Translate

czwartek, 11 kwietnia 2013

Rozbójnik Rumcajs

Rumcajs jest postacią z czechosłowackiej bajki, jaką oglądałam będąc dzieckiem. 
W bajce występuje także jego żona Hanka i syn Cypisek oraz specyficzny pistolet Rumcajsa :) 
Cała rodzinka mieszkała w Rzaholeckim Lesie.



Rumcajs is a character of Czechoslovak cartoon 
I was watching regulary on the bedtime in tv.
In the cartoon is also his wife Hanka and son Cypisek and of course his specific gun :) 
They live in Rzaholecki Forest.



















 
Współczesne bajki są zdecydowanie inne, choć te z własnego dzieciństwa pewnie zawsze są lepsze. Odrobinę z tęsknoty, odrobinę z sentymentu postanowiłam spróbować wydziergać Hankę i Rumcajsa. Poniżej efekty tych starań. Myślę, że są podobni do swoich pierwowzorów. 

Modern bedtime stories for children are definitely different, but those of our childhood probably are always better.
A little bit of nostalgia, a little bit of sentiment I decided to give a try to crochet Hanka and Rumcajs. So here are the results of this
attempts. I think they look like their archetypes.



6 komentarzy:

  1. Gdybym nie zobaczyła to bym nie uwierzyła, że można takie cuda robić na szydełku, super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szydełkiem można wyczarować tak wiele, jak tylko można sobie wyobrazić :) wystarczy trochę praktyki i cierpliwości ... dziękuję za miłą opinię :)

      Usuń
  2. Sama oglądałam Rumcajsa jako dziecko, a Twoje lalki są lepsze bo w 3D!
    pozdrawiam serdecznie
    Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Moniu :) niektóre z moich lalek można kupić

      Usuń
  3. Witam, dziękuję za powrót do dzieciństwa na choć na chwilę, lubiłam oglądać tę bajkę, Hanka wydawała mi się wtedy taka piękna, była dobra, kochająca, ona była moją ulubienicą, Rumcajsa trochę się bałam, miał tę brodę...
    Piękne są te lalki. Gratuluję talentu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Barbaro :)
      miło mi, że choć na chwilkę przypomniałam Ci o miłych momentach dzieciństwa :)

      Usuń