Translate

niedziela, 7 lipca 2013

Snake

Węże zawsze mnie fascynowały, 
choć z całą pewnością nie w takim wydaniu, jak te poniżej.
Robiąc je puściłam wodze fantazji 
i nadałam im rosyjski charakter.
Nakrycia głowy stanowią osobny i niezależny element
i mogą być zmienione.

Snakes always fascinated me
but certainly not such as those below. 
When I was making them I let my imagination run wild 
and gave them the Russian character.
Their hats are separate and independent elements
and may be changed.


crochet snake

crochet snake

crochet snake

crochet snake


 


8 komentarzy:

  1. Jeju jakie słodziaki, są prześliczne. Miałaś fantastyczny pomysł :)Wszystkie Twoje prace są cudne.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) bardzo miło mi to słyszeć, tzn. czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz przepiękne prace i bardzo pomysłowe:)
    Masz cudną wyobraźnię !
    Zapraszam również do mnie:
    www.pracowniaelizabet.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję :) Twoje prace Elizabet również są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wspaniałe te węże. Ja mam słabość do węży, a Twoje są urocze :) Podziwiam Twoje zdolne rączki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ... węże zawsze mnie fascynowały - te są wersją sympatyczną z możliwością zmiany charakteru :) wystarczy inna fantazja na temat 'nakrycia głowy' ...

      Usuń
  6. Cuda, cuda widzę na tym blogu!
    Zrobiłam w swoim życiu kilkanaście stworków szydełkowych - im toto mniejsze i bardziej "szczegółowsze", tym tzw. "napięcie tworzenia" większe.
    Twoje figurki są po prostu cudownie rozbrajające. Będę tu częściej wpadać, by nacieszyć nimi swoje oczy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Mada :) miło słyszeć komplementy od osoby, która mierzyła się z podobnymi wyzwaniami ... każda z lalek czy zabawek jest bowiem 'małym wyzwaniem' (jak bardzo zbliżę się do tego, co widzę oczyma wyobraźni?)
      zapraszam jak najczęściej :) jak tylko uporam się z remontami - postaram się wrzucać fotki częściej i bardziej regularnie :)
      miło będzie mi również gościć cię na Facebooku - https://www.facebook.com/crochetka.crochetka

      Usuń