Translate

niedziela, 25 sierpnia 2013

The Little Prince

"Mały Książę" jest jedną z moich ulubionych książek. 
Wracam do niej co kilka lat 
i za każdym razem znajduję coś nowego, 
zaczynam patrzeć na coś lub kogoś w inny sposób. 
Uznałam więc, że spróbuję wyszydełkować Małego Księcia, 
by przypominał mi o sobie 
oraz o możliwościach innego postrzegania świata.

"The Little Prince" is one of my favorite books.
I return to it every few years 
and each time I find something new and fresh,
I begin to look at something or someone in a different way.
So I decided to give a try to crochet Little Prince,
to remind me about himself
and the possibilities of a different perception of the world.

http://lalkacrochetka.blogspot.com/

http://lalkacrochetka.blogspot.com/

http://lalkacrochetka.blogspot.com/

http://lalkacrochetka.blogspot.com/




18 komentarzy:

  1. On jest absolutnie bezbłędny! Fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale przystojniak:)Ale dopracowane szczegóły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam po wyróżnienie: http://pracowniaelizabet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie za wyróżnienie :)

      Usuń
  4. książkę też uwielbiam (swoją drogą istnieje też "Mały Książę odnaleziony", ale daleko mu do poprzednika) Twój Mały Książę jest właśnie taki mało księciowy - piękny. jak patrzę na niego to zastanawiam się, czy też sobie nie wydziergać swojego małego księcia...

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Magdo :) czy możesz napisać co w tej lalce jest 'mało księciowego'? zaintrygowałaś mnie tym :)
      z niecierpliwością czekam na Twojego Małego Księcia :) daj mi proszę znać, jak już powstanie.
      nie czytałam "Małego Księcia odnalezionego" i postaram się to wkrótce nadrobić, podobał mi się jednak "Powrót Młodego Księcia" A. G. Roemmers'a. Nie jest to, to samo co oryginalny "Mały Książę", ale widać starania by utrzymać klimat. Po lekturze właśnie tej książki narodził się pomysł mojej lalki.

      Usuń
  5. oj odkąd tu trafiłam to mnie zatkało.... ależ Ty robisz cuda!
    podziwiam za kunszt i cierpliwość :)
    ,pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Barbaro :)
      zapraszam cieplutko do odwiedzania mojego zakątka w sieci :)
      Pozdrawiam,
      Crochetka.

      Usuń
  6. witaj
    jestem pełna podziwu za umiejętności ja szydełkuję od grudnia zeszłego roku i można powiedzieć że raczkuje w tym temacie
    jestem zachwycona Twoimi pracami!!!

    pozdrawiam serdecznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marto :) bardzo miło mi to słyszeć :) mam nadzieję, że będziesz tu częściej zaglądała i zapraszała także znajomych :)
      Pozdrawiam,
      Crochetka.

      Usuń
  7. Dziękuję za przypomnienie o tej wspaniałej książce. A lalka jest urocza, ma super włosy. Przyjemnie się na nią patrzy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tak samo jak Ty ;-) to też moja ulubiona książka i również czytam ją co jakiś czas i zawsze mnie porusza w inny sposób ;-) odzwierciedliłaś Małego Księcia w 100% i jeszcze ta róża z parawanem ;-) PIĘKNIE !!! pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń