Translate

sobota, 30 listopada 2013

Bałwanek ... Little Snowman

Świątecznych klimatów ciąg dalszy.
Prezentowany poniżej bałwanek powstał wg wzoru Stokrotki
w ramach testowania przygotowywanego przez nią wzoru.
 

Wzór przerabiało się bardzo przyjemnie,
instrukcje były zrozumiałe,
a końcowy efekt - uroczy.


Bałwanek został ekspresowo sfotografowany
(wykonane zdjęcia nie oddają w pełni jego uroku)
i jeszcze tego samego dnia - porwany przez oczarowaną nim osobę.



Dziękuję serdecznie wszystkim za odwiedziny
oraz za pozostawiane komentarze.

16 komentarzy:

  1. Uroczy bałwanek i choinka bardzo ładna:) Nie dziwię , się, ze już porwany:)) tęż bym chciała takiego.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bałwanek jest świetny !!!!!
    Sam bym go zaraz chciał jakbym takiego widział.
    Pozdrawiam i życzę miłęgo weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bałwanek jest uroczy. Szkoda, że to nie mnie udało się go "porwać".

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, a najbardziej wzruszyły mnie jego łapki ☺ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Marzenko :) łapki też mnie urzekły.

      Usuń
  5. Uroczy , mój adres [ Twojego nie mogłam znaleźć]
    danuta.angulska@gmail.com napisz prześlę wzór bombki pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      e-mail już wysłany :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  6. He is so beautiful! So sweet..simply incredibly adorable! :)

    OdpowiedzUsuń