Translate

piątek, 31 stycznia 2014

Sparky dog "Frankenweenie" - wymianka


Na życzenie Asi powstał drugi Sparky. 

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2014/01/sparky-dog-frankenweenie-wymianka.html
 
Przy jego tworzeniu udało mi się 
uniknąć błędów popełnionych przy pierwszym
i jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego.

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2014/01/sparky-dog-frankenweenie-wymianka.html

Nie mniej jednak konstruktywna krytyka jest baaardzo mile widziana.
Nie mam wątpliwości, że coś można byłoby zrobić lepiej.

Miło mi także zaprezentować 
pudełeczko i kolczyki w wykonaniu Asi,
które otrzymałam w ramach wymianki.
Więcej zdjęć na blogu Asi.


Dziękuję za odwiedziny oraz pozostawione komentarze.
Pozdrawiam cieplutko :)

24 komentarze:

  1. Sparky cudny:)Dopracowany do perfekcji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) do perfekcji pewnie mu jeszcze trochę brakuje :)

      Usuń
  2. Wprawdzie nie przepadam za upiornymi stworkami ale Twój Sparky jest całkiem sympatyczny. Podziwiam Twoją dbałość o szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również nie przepadam za upiornymi stworkami, jak to fajnie ujęłaś, ale sedno tej historii ujęło mnie :) dziękuję za miłe słowa o szczegółach - to one nadają charakter :)

      Usuń
  3. Super Sparky ! I pudeło od Asi piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) pudełeczko już w użyciu :)

      Usuń
  4. Sparky dog - odlotowy! Widać rękę i oko MISTRZA! (Mistrzyni, znaczy się:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej :) dziękuję :) do mistrzostwa jednak jeszcze mi daleko :))

      Usuń
  5. Dziękuję za wymiankę ;-) Spark'y teraz czeka na mnie do poniedziałku gdzieś w pocztowym kącie ;/ Ale koleżanki powyżej mają rację Justyna jest mistrzynią !!! Coś pięknego ;) pozdrawiam ciepło ;-) Niech pudełko dobrze służy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biedactwa dwa: Sparky na poczcie i Ty czekająca na niego :) oby do poniedziałku :)

      do mistrzostwa naprawdę daleko mi jeszcze - cieszę się jednak, że Sparky tak się podoba :)

      Usuń
  6. Wspaniały! Zachwycający psiak :-) Jesteś genialna!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się wszystko podoba :) Marzy mi się zrobienie kiedyś takiej szydełkowej zabawki... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi :) jeżeli już zdecydujesz się na zrobienie szydełkowej zabawki i będę mogła Ci pomóc - daj znać.

      Usuń
  8. Rozwalił mnie na łopatki :) genialny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. REWELACJA! Ja właśnie szykuje się do zrobienia własnego Sparky-ego, patrzyłam, rozglądałam siępo sieci i wszystkie są najkrócej mówiąc brzydkie. A twój - przecudowny. Podoba mi się kolor i pyszczek i łatka na plecach i te ciemniejsze zabarwienia przy szwach ( musisz mi koniecznie powiedzieć jak o zrobiłaś! Poważnie! Bardzo ładnie proszę) Przyznam się, iż odszukałam pierwowzór który zrobiłaś i też jest super, ale ten ma dodatkowo to coś, jakiś taki kreskówkowy klimat może przez ten kolor. Podsumowując: MEGA REWELACJA. Wyczytałam gdzieś że nie lubisz klimatów upiornych stworków, ale wychodzą Ci SUPER! Mam nadzieje że mój, jak już go skończę, nie będzie wyglądać jak obskubany kuzyn Twojego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kamilo :) bardzo mi miło to czytać :)
      cieniowania zajęły mi sporo czasu - są kombinacją przeszyć i farbki do materiału. spróbuj na małej próbce roboczej i w razie wątpliwości zapraszam do kontaktu via e-mail: lalkacrochetka@gmail.com
      Trzymam kciuki za Twojego stworka i mam nadzieję na fotki :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  10. Świetny ten psiak!:) Nie mogę się napatrzyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) zawsze możesz zamówić ... :)

      Usuń