Translate

sobota, 22 lutego 2014

Crochetka Pippi

Na urodziny bardzo bliskiej mi Osoby 
powstała kolejna Crochetka Pippi.
 
W trakcie sesji uciekła na pobliskie drzewko.


Po chwili gonitwy udało mi się
usadzić ją na sofie.

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2014/02/crochetka-pippi.html

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2014/02/crochetka-pippi.html

Było to dla niej bardzo nudne i zaczęły się wygibasy.

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2014/02/crochetka-pippi.html

Zdołałam jednak pstryknąć jeszcze fotki
prezentujące całą jej sylwetkę,
zanim powędrowała do Wyjątkowej Osoby,
by rozweselić Ją życzeniami urodzinowymi
i dodać uśmiechu do każdego nowego dnia.

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2014/02/crochetka-pippi.html

Jeżeli masz pomysł na lalkę przypominającą 
jakąś postać z filmu czy bajki 
lub bliską Ci osobę - chętnie podejmę się wyzwania
przygotowania jej dla Ciebie.

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2014/02/crochetka-pippi.html

Poprzednie wcielenie tego urwisa prezentuje 
w jednym z pierwszych postów na blogu >> klik << 

 Dziękuję za odwiedziny 
oraz zachęcam do pozostawienia komentarza.

24 komentarze:

  1. Świetna Pippi w Twoim wykonaniu !!!
    No i te małe mebelki są super !!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      mebelki powstały już jakiś czas temu, ale co jakiś czas wykorzystuję je przy fotkach.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Rzeczywiście figlarne z niej dziewczę:)Świetna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ją zrobiłaś ale mebelki tez mnie urzekły:) Ciekawe czy też będzie miała na imię Pipi? bo widać z figlarnością to jej nie tylko dorównuje:) Zazdroszczę obdarowanej i w cichości liczę ze jakieś Candy zrobisz i mi się uda wygrać. hahaha ale marzycielka, prawda? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) nowa właścicielka też zwie ją Pippi :)
      jak tylko wymyślę jakieś Candy - Tobie w pierwszej kolejności dam znać :))
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  4. śliczności!! uwielbiazm ją!!
    dobrego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pipi jest rewelacyjna. Prześliczna. Przeglądnęłam inne Twoje prace i też są super. Będę więc tu częściej zaglądać. Jak pozwolisz to może się skuszę i też taką (bądź podobną) zrobię. I ma jeszcze śliczną sofę z poduszeczkami. Słodkości.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) bardzo mi miło, że podobają Ci się moje prace i zapraszam jak najczęściej :)
      cieszę się, że są także inspiracją - chętnie zobaczę efekty Twoich starań; mam nadzieję, że podzielisz się ze mną fotkami.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Mało, że Pipi prześliczno to i sesja fotograficzna
    bardzo udana ☺ Gratuluje pomysłów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta Pipi!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna Pipi ... łudząco podobna do filmowej bohaterki... po 20 paru latach ponownie odkryłam przyjemność w machaniu szydełkiem i chętnie odwiedzam blogerki podzielające moje nowe hobby, żeby się nieco podszkolić :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna jest :) przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń