Translate

wtorek, 13 maja 2014

Szydełkowy Wiking ... Crochet Viking doll

 Zauroczenie wizytą na Islandii 
oraz zeszłoroczny pobyt na Szetlandach 
zaowocowały figurką Wikinga stworzoną po powrocie.
Ma on 15cm wysokości.

 

















Z pewnością nie bez znaczenia jest także 
zainteresowanie męża tym kręgiem kulturowym :)
Jego udziałem w tej figurce jest topór.

Sporo starań włożyłam także w celtycką plecionkę
na pasie i tarczy; 
wykonana jest z cieniutkiego miedzianego drucika
i ma ok. 1cm długości.


Częściową inspiracją oraz ostatecznym impulsem
była fotka znaleziona na stronie > Karabouts <
Nie mniej jednak mój Wiking nie jest dokładną kopią
czy lalką wykonaną wg tego samego wzoru.
Mam więc nadzieję, że nie zostanę oskarżona 
o naruszenie praw autorskich ... .

 

















Dziękuję za odwiedziny
oraz pozostawione komentarze :)

54 komentarze:

  1. wiking pierwsza klasa:)Jak zawsze dopracowany do granic możliwości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) jak zawsze staram się, by lalka wyglądała możliwie najlepiej :)

      Usuń
  2. Szydełkowe cudo :) Brawo Justyna, jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) miło mi, że jestem jeszcze w stanie wywrzeć na Tobie wrażenie :)

      Usuń
  3. Wiking jak się patrzy! Dużo pracy i serca włożyłaś w tą pracę i widać efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) dużo pracy, serca i czasu, ale myślę, że efekt końcowy wart był tych starań :)

      Usuń
  4. Rewelacja, szczegółów ile... super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) te szczegóły i szczególiki nadają mu charakter w moim przekonaniu :)

      Usuń
  5. To jest gościu, który ostatnio zawładnął moimi myślami! Mam w domu obecnie "wikingowo", więc całkiem na czasie, podrzucę córce tego woja, niech sobie dziecię oko nacieszy. Cudny Ci wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mam nadzieję, że przejdzie pozytywnie opiniowanie przez tak wyrobioną 'wikingowo' osobę :)

      Usuń
  6. Wspaniały Wiking, perfekcyjnie wykonany i jaki realistyczny topór. Podziwiam. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) topór to zasługa męża - szydełkowy nie wyglądał dobrze :)

      Usuń
  7. Piękny, cudowny i jaki brutalnie przystojny, a z drugiej strony elegant, strój dobrany, wąs przyczesany i te wiązane sandały!
    REWELACJA :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) wyszykował się gościu do sesji :)

      Usuń
  8. I love this viking!
    MISoRu
    http://misoruartesanal.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful work! Love this wiking.
    Hugs
    Vanja

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super!I ile ma szczególików:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Que bonito no le falta detalle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. HOLA, ES MUY LINDO ME ENCANTA. BESOS.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, genialny, wyszedł cudownie! Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, LOVE this! Really, really great!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wielkim wrażeniem! :) wyszedł Ci fantastyczny wiking! Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Do you have a pattern for your Viking? I love him and would love to make one for my son.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you :) there is no patten for my Viking - I didn' write it down

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) miło mi, że aż tak się podoba :)

      Usuń