Translate

sobota, 13 września 2014

Lalka Beatriz ... Beatriz doll

Miło mi zaprezentować nową lalkę. 
Jest zdecydowanie inna od Crochetek, choć jest lalką spersonalizowaną.

Beatriz ma 30cm wysokości i wykonana jest 
ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa najmłodszych.

  
Powstała na bazie wzoru Isabelle Kessdjian,
lecz nie mogłam się powstrzymać przed wprowadzeniem kilku zmian.
Robiąc kolejne lale z pewnością zmodyfikuję jeszcze kilka drobiazgów :) 


 Jak już wspomniałam - Beatriz jest lalką spersonalizowaną.
Inspiracją do jej powstania stała się właśnie Beatriz,
przesympatyczna fascynatka szydełka :)



















Starałam się uchwycić podobieństwo
i mam nadzieję, że udało mi się tego dokonać.
 
 
 
Na specjalne życzenie istnieje możliwość wykonania podobnej lalki
i upodobnienia jej do wybranej osoby.

Zainteresowane i zainteresowanych zapraszam:
lalkacrochetka@gmail.com


Serdecznie dziękuję Wszystkim za pozostawione komentarze :)

25 komentarzy:

  1. que trabalho mais lindo !!!
    maravilhoso .....
    :0)
    eliane
    http://elianeapkroker.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna lalka. Jest bardzo podobna do Beatriz.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna, a te włosy ma fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam urok i czar :) Brawo Justyna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lala podobna, a włosy rzeczywiście obłędne:)ciekawe jakbym ja wyglądała w Twoich oczach heh :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, wspaniała i pełna uroku !!!
    Masz talent w ich tworzeniu !!!
    Uważam, że w pełni trafiłaś w podobieństwo do nowej właścicelki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) bardzo miło mi to słyszeć :))

      Usuń
  7. Śliczna lala :-) Wspaniałe włosy... Bardzo podobna do pierwowzoru.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatriz doll is very nice and it sure resembles to real Beatriz :)
    Well done Lalka

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna lalka! Ma cuuudne włosy. I jest bardzo podobna do prawdziwej Beatriz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń