Translate

czwartek, 14 maja 2015

Crochet Norway Troll ... Szydełkowy Troll Norweski

Trolle, krasnoludy i inne skrzaty 
zawsze były moją małą fascynacją. 
Z przyjemnością więc podjęłam się wyzwania 
stworzenia jednego na wzór i podobieństwo 
tych znanych z mitologii skandynawskiej.

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2015/05/crochet-norway-troll-szydekowy-troll.html

Nie wiem jeszcze czy podobny jest do swoich pobratymców,
ale mam nadzieję, że wkrótce uda mi się to zweryfikować,
jeżeli podczas wędrówek po Norwegii spotkam któregoś :)
Oczywiście dam znać :)

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2015/05/crochet-norway-troll-szydekowy-troll.html

Prezentowany troll ma 25cm wysokości. 
Jest przyjaźnie nastawiony do ludzi, chętnie pomaga, 
opiekuje się domem i ogrodem.

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2015/05/crochet-norway-troll-szydekowy-troll.html

Troll w całości jest wyszydełkowany. 
Czuprynka i ogonek są futrzane.
Ruchome nóżki i rączki pozwalają
na wiele możliwości animacji.

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2015/05/crochet-norway-troll-szydekowy-troll.html

Zainteresowanych jego adopcją 
zapraszam do kontaktu via e-mail:
lalkacrochetka@gmail.com

Pozdrawiam i dziękuję za pozostawione komentarze :)

36 komentarzy:

  1. Kurcze, ale on wymagał wiele pracy, patrze na jego palce u rąk i nóg i z podziwu wyjść nie mogę.I jeszcze te sandały. Jesteś wielka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) myślę, że poświęcony czas wart był efektu końcowego :)

      Usuń
  2. Trol jest zarombisty, jesteś niesamowita ! A w Norwegii Trole podobno sa za każdym kamieniem i na każdym drzewie, więc patrz uważnie. Ja spotkałam tylko jednego na drzewie :)
    Ciekawa jestem jak rozwiązałaś sprawę mobilności palców, bo ja za pierwszym podejściem do Króla Juliana miałam problem i druty mi się wysuwały.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      będę się za nimi rozglądała, szczególnie przepatrując drzewa :)
      jeżeli chodzi o palce - robiłam szkielet na palce przechodzący w rękę odrobinę krótszy niż szydełkowany kształt ... nie wiem czy to pomoże :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Tak pomoże, bo ja zrobiłam równy szkielet z szydełkowanym i może w tym problem :)
      Dzięki.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. to cieszę się :) myślę, że krótsze paluszki szkieletu sprawdzą się - daj znać, jak już przetestujesz.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Fantastyczny! Jak można tak doskonale robić na szydełku, no jak? :D Zarówno pomysł jak i wykonanie zachwyca :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) bardzo miło mi to czytać :)

      Usuń
  4. Wspaniały! Jak dla mnie jest doskonały :-)
    Życzę Ci wspaniałych wędrówek po Norwegii :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykle sympatyczny troll! Świetną ma czuprynkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Heheh :) Super troll :) Jak każda Twoja praca zresztą :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest zachwycający :) Wiem co mówię poznałam go osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny !!!!! i super zrobiłaś włosy !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) to nowy patent na włosy, który testowałam ... szycie peruczki było trudne, ale warte starań :)

      Usuń
  9. Seu trabalho sempre fantástico !!
    este foi uma obra prima...
    adoro estes trolls, ficou maravilhoso...
    você é uma artista!!!
    :0))))
    http://elianeapkroker.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się te małe przytulanki ....bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) bardzo miło mi to czytać :)

      Usuń
  11. Doskonały, rewelacyjny - to przychodzi mi na myśl, kiedy na niego patrzę. Gratuluję baaaardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) bardzo miło mi to czytać :)

      Usuń
  12. Hola:
    Me gusta mucho lo que haces...tienes unas manos estupendas.
    Así que con tu permiso, me quedo por aquí viendo lo que haces.
    Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you very much :) it is my pleasure to host you here :)

      Usuń
  13. Ojej,on jest fantastyczny! Strasznie mi się podoba :)Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowity! Rewelacyjne wykonanie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam spore zaległości w przeglądaniu Twego bloga, zatem nieoczekiwanie napotkałam tego cudaka...mistrzostwo świata, obłędny jest, słów brakuje, zakochałam się w nim od pierwszego spojrzenia! A tak całkiem na poważnie, to poza Twym talentem do dziergania jest w tych lalkach i w sposobie ich prezentowania taki specyficzny dystans i poczucie humoru.To przymrużenie oka do odbiorcy jest rozbrajające...zatem wracam do oglądania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie za tak miłe słowa :) mam nadzieję, że blog dostarczył wielu miłych wrażeń i będziesz tutaj częściej zaglądała - zapraszam serdecznie :)

      Usuń