Translate

piątek, 3 lipca 2015

Mr Hump ... Pan Foch

Nie jestem pewna czy 'hump' 
jest odpowiednikiem polskiego 'obrażony', 
ale zaryzykuję :)
Przedstawiam Pana Focha 
w charakterystycznym dlań nastroju.

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2015/07/mr-hump-pan-foch.html

Inspiracją był pewien brzdąc, którego obserwowałam 
podczas zabaw z kolegami.
W pewnym momencie zrobił ruch 'zasuwania' ust, splótł ręce
i obraził się na całe towarzystwo totalnie.
Wyglądało to przeuroczo :)

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2015/07/mr-hump-pan-foch.html

Pan Foch ma 38cm wysokości i usta na suwak, 
który można zapinać i rozpinać 
tworząc kieszonkę na złe humory :)

Może być idealnym prezentem zarówno dla malucha,
jak i osoby w każdym wieku.

Istniej możliwość wyszycia imienia właściciela na brzuszku
lub wykonania podobnej zabawki w innej kolorystyce.

Zapraszam do kontaktu via e-mail:
lalkacrochetka@gmail.com

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2015/07/mr-hump-pan-foch.html

Serdecznie dziękuję za odwiedziny 
oraz pozostawione komentarze :)

31 komentarzy:

  1. Rewelacyjny pomysł, świetne wykonanie :)
    Twoja zabawka nawet z miną focha zachęca do zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. muito lindo e divertido !!
    lindo trabalho..
    :0)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Pan Foch i ta kieszonka na złe humory. Szał:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Супер! Здорово! Молодец!

    OdpowiedzUsuń
  5. Inspiracje jak widać są wszędzie :). Cudny jest! Bardzo fajna suwakowa buzia :).

    OdpowiedzUsuń
  6. I love this guy! He is so fun and full of character. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna lala.
    A może "Sulky"? jest naprawdę nadąsany.
    Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      myślę, że 'sulky' też pasuje i długo nie mogłam wybrać właśnie między 'hump' and 'sulky' ... w rozmowie ze znajomymi spotkałam się z wyrażeniem 'to get the hump' jako odpowiednikiem naszego 'strzelić focha' i stąd ten wybór.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Wspaniały Pan Foch :-) Jakbym widziała mojego synusia ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) bardzo mi miło, choć domyślam się, że nie jest to 'stan', który u Synka lubisz najbardziej :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Super Foch! Rewelacyjny pomysł z tym suwakiem.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha! Mr. Hump is so cute! What a fun project!
    Thank you for sharing with Fiber Tuesdays!
    Susie
    www.ouicrochet.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you :) it is my pleasure to share my Mr Hump with Fiber Tuesdays :)

      Usuń
  11. He is adorable! You did such a good job with him!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cute frog !!!
    Thanks for the visit !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest genialny :) Bardzo mnie rozbawił :) Byłby świetnym prezentem dla mojego męża :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) możemy wspólnie zaprojektować i wykonać Focha specjalnie dla Męża i z myślą o Nim - spersonalizować go ;-)

      Usuń
  14. Jest genialny :) Bardzo mnie rozbawił :) Byłby świetnym prezentem dla mojego męża :)))

    OdpowiedzUsuń