Translate

sobota, 29 sierpnia 2015

Minions ... Minionki

Minionki nie ominęły i mojego szydełka ;-)
Powstały na życzenie Siostrzeńca 
i teraz dwa z nich rozrabiają razem z nim. 


W trosce o to, by wyszły tak, jak należy
Siostrzeniec zabrał mnie nawet do kina
na najnowszy film z ich udziałem ;-)

Dwa z nich były robione dla siedmiolatka
(te z błyszczącymi oczkami),
ale jeden powstał z myślą o kilkumiesięcznym brzdącu
(mniejszy z matowymi oczkami).
 

Wszystkie elementy są wrabiane lub naszywane,
więc nie ma obaw, że rączka się urwie 
czy oczko zostanie zjedzone.

Trzy urwisy prezentowane na fotkach 
mają odpowiednio 16cm i 13cm wysokości.

Wykonane są z nieuczulającej włóczki
i wypełnione antyalergiczną materią.
Można je prać w niskich temperaturach.


Istniej możliwość wykonania podobnych łobuziaków
w wersji podstawowej lub innej osobowości z ich grona.

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu via e-mail:
lalkacrochetka.blogspot.com


Dziękuję wszystkim odwiedzającym
za poświęcony czas i uwagę,
a w szczególności za pozostawione komentarze :)

24 komentarze:

  1. Cudne Minionki! :) Uwielbiam te stworki, głównie za sprawą gry, w którą kiedyś grałam na tablecie :P. Idealnie Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwazaj zeby Ci po domu się nie rozpełzły, bo nie ogarniesz łobuziaków:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozpełzły się już po innych domkach i mam nadzieję, że są miłymi gośćmi :)

      Usuń
  3. Mój mąż był by zachwycony stworkami bo to jego aktualna bajka !!
    A stworki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) widać Minionki podbijają serca i wyobraźnię nie tylko dzieci, ale i dorosłych :)

      Usuń
  4. seu trabalho é sempre fantástico !!!
    sou fã da sua arte, que é maravilhosa..
    lindo, lindo , sempre lindo !!!
    :0))))))
    bom fim de semana....

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło mieć ciocię, która zawsze sprosta wyzwaniu :) Świetna robota. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) wyzwaniem było wytrwanie w kinie, reszta poszła zdecydowanie łatwiej :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Awe... these are really cute! The one-eyed guy is my fav. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne
    przyjmij moje gratulacje
    pa pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Minionki, ach te Minionki :) Sama jestem ich fanką! A Twoje prawie niczym nie różnią się od oryginału :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne :) ja też niedawno się na nie skusiłam, a dziś wrzuciłam focie na bloga, zapraszam:
    http://szydelko-agnieszki.blogspot.com/2015/09/minionki.html

    Ale Twoje są lepsze :D jakby weselsze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Twoje bardzo mi się podobają :)

      Usuń
  10. Fajnie wydziergane! Jak żywe :)
    Minionki są tak popularne, że my też zrobiliśmy wpis z tutorialami: http://www.akademia-rekodziela.blogspot.com/2015/09/jak-zrobic-minionka-instrukcje-tutoriale.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Sooo cute!
    Thank you for sharing with #FiberTuesdays!
    Susie
    www.ouicrochet.com

    OdpowiedzUsuń