Translate

sobota, 21 listopada 2015

Pippi Doll ... Lalka Pippi

Pippi królowała w mojej wyobraźni przez całe dzieciństwo,
a teraz jest źródłem wielu pomysłów. 

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2015/11/pippi-doll-lalka-pippi.html 
Pippilotta była inspiracją już dwóch lalek 
prezentowanych na blogu 
> tutaj < i > tutaj <.
Były one malutkie,
raczej do postawienia na półce niż do zabawy.

Tym razem powstała Pippi 
do zabaw, tulenia i tarmoszenia :)
 Marchewkowe warkoczyki,
przykrótka sukienka i różnokolorowe pończoszki
to jej znak rozpoznawczy.

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2015/11/pippi-doll-lalka-pippi.html 

W tej wersji Fizia ma 33cm wysokości,
wykonana jest z troską o bezpieczeństwo najmłodszych,
lecz chętnie zaprzyjaźni się z każdym,
niezależnie od wieku :)

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2015/11/pippi-doll-lalka-pippi.html 

Osoby zainteresowane zapraszam 
do kontaktu via e-mail:
lalkacrochetka@gmail.com

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2015/11/pippi-doll-lalka-pippi.html 

Jest mi bardzo miło gościć Cię
i chętnie poznam Twoją opinię oraz sugestie :)

*******

To bardzo miłe zobaczyć, że moja wersja Pippi
została jednym z ulubionych projektów
w link party organizowanym przez LaCartera Unique
szczegóły > tutaj
oraz w link party The Linky Ladies Community 
organizowanym przez Pattern Paradise.  

Dziękuję ślicznie wszystkim 
za uznanie dla moich starań :)

36 komentarzy:

  1. Świetna lalka, bardzo mi się podoba :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. So nice, love the little doll ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) nóżki są długie, mięciutkie i nie usztywniane, więc idealnie wpasowują się w dziecięce łapki :) szczególnie zadowolona jestem z bucików :)

      Usuń
  4. Świetna lalka, ma niezłe nogi:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) w komentarzu wcześniej pisałam o nich :)

      Usuń
  5. Bardzo fajna, od razu przypomniało mi się jak jako dziecko oglądałam film w tv. Bardzo ją lubiłam ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) cieszę się, że moja lalka przywołała Twoje fajne wspomnienia z dzieciństwa :) sama bardzo ją lubiłam i lubię :)

      Usuń
  6. Śliczna laleczka, widać od razu misterność wykonania. W szczególności bardzo podobają mi się różnokolorowe pończoszki, są urocze. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) bardzo mi miło, że jakość wykonania została zauważona:)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Śliczna:) czasem żałuję że mam chłopaków w domu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) nie ma czego żałować! chłopcy są fajni i właśnie z myślą o nich przygotowałam lalkę, która pojawi się w następnym poście :)

      Usuń
  8. je crois que beaucoup de personnes l'aime et moi aussi,admirable.

    OdpowiedzUsuń
  9. What a sweet expression you've created for her! I'm sure she will be loved.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ona jest cudna naprawdę.Pomacana jeszcze zyskuje:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) bardzo mi miło, że takie wrażenie robi 'na żywo' :)

      Usuń