Translate

środa, 30 marca 2016

Doll Clementine 'The Walking Dead' ... Lalka Clementine 'The Walking Dead'

Pierwowzorem Clementine 
jest główna postać gry 'The Walking Dead'
dziewczynka wykazująca niezwykłą dojrzałość i inteligencję,
dzięki którym może przetrwać w post-apokaliptycznym świecie.

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2016/03/doll-clementine-walking-dead-lalka.html
         Źródło: www.gamefront.com 
Lalka powstała jako prezent dla fanki gry,
która jest także kolekcjonerką związanych z nią przedmiotów.
Autorem bardzo detalicznego projektu jest bliska jej osoba,
do mnie należało jedynie opracowanie wzoru
i 'szydełkowa interpretacja' poszczególnych pomysłów.
 
Szczegółowe uzgodnienia i duże wymagania dopingowały mnie
do testowania wielu nowych rozwiązań.

Ogromną radością była dla mnie informacja, że
w bezpośrednim kontakcie lalka wygląda lepiej niż na zdjęciach,
a 'odwzorowanie detali zostało przez Jubilatkę uznane za idealne'.

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2016/03/doll-clementine-walking-dead-lalka.html

Niezmiernie istotną kwestią było nie tylko 
uchwycenie charakterystycznych detali postaci, 
ale także zachowanie odpowiednich proporcji
pomiędzy podobieństwem do bohaterki gry
a urokiem prostoty lalki o sylwetce kilkuletniej dziewczynki.

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2016/03/doll-clementine-walking-dead-lalka.html

Lalka Clementine ma 28cm wysokości bez czapki.
Wykonana została w całości z włóczki bawełnianej.

Bluza i sukienka są wyposażone w suwak na plecach,
dzięki czemu mogą być zdejmowane i zakładane ponownie.

 Czapka także jest elementem ruchomym
i muszę przyznać, że jestem szczególnie zadowolona
z zastosowanych przy jej wykonaniu rozwiązań, 
które były dla mnie nowością.

Sporej inwencji wymagał ode mnie młotek,
który jest bardzo istotnym narzędziem w grze.

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2016/03/doll-clementine-walking-dead-lalka.html

Istniej możliwość wykonania Clementine
na wzór i podobieństwo prezentowanej w niniejszym poście.

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu via e-mail:
lalkacrochetka@gmail.com

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2016/03/doll-clementine-walking-dead-lalka.html
  
Dziękuję za odwiedziny i wspólnie spędzony czas
oraz komentarze, które chętnie i uważnie czytam :)

32 komentarze:

  1. Nie znam gry ale lalka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna lala :-) Bardzo podobna do pierwowzoru. Ale najważniejsze, że obdarowana osoba zadowolona :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) zgadzam się - najważniejsze, że Jubilatka zadowolona :) to daje ogromną satysfakcję i motywację wynagradzając cały trud :)

      Usuń
  3. Rewelacyjna lalka. Udało Ci się uchwycić podobieństwo. Ogromnie podoba mi się ta bluza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) bluza straszyła mnie od początku prac nad lalką, po nocach mi się śniła - ważny był kolor, napis, kaptur, ale najtrudniejsze było znalezienie rozwiązania, by była zdejmowana :)

      Usuń
  4. Chyba nie ma takiego wyzwania, któremu nie podołasz. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za taki komplement! myślę, że jest kilka wyzwań których się obawiam, a te, które podejmuję czasami wychodzą lepiej, czasami gorzej; z niektórych jestem bardziej, a z innych - mniej zadowolona. niemniej jednak faktycznie - lubię wyzwania i emocje, jakie one wyzwalają :) Clementine była baaardzo wymagająca i dała mi mnóstwo satysfakcji :)

      Usuń
  5. Świetna! bardzo bardzo mi sie podoba że poszczególne części są zdejmowalne. Młotek - wybitny :D Gratulacje świetna robota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) opcja 'zdejmowalności' początkowo wydawała się nie do przeskoczenia, ale udało się :) młotek to jedna z dziwniejszych rzeczy do wyszydełkowania :)

      Usuń
  6. Podziwiam niezwykłą precyzję wykonania,świetna robota.

    OdpowiedzUsuń
  7. olá Lalka !!
    seus trabalhos estão cada vez mais lindos !!
    bom fim de semana....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) I like to improve my skills and put a bit of my heart in each doll :)

      Usuń
  8. Byłam tu....widziałam ją....tylko westchnęłam z zachwytu! Pozdrawiam Cię Crochetko. M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Twoje sugestie były dla mnie bardzo cenne ;-) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  9. Świetna :))) Wygląda dokładnie jak Clementine!
    Uwielbiam tą grę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) miło mi to czytać od osoby znającej grę :) cieszę się, że podobieństwo jest widoczne :)

      Usuń
  10. Wow that is an amazing doll, So like the original, Clio lending a helping hand for Coombe Mill

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you :) so nice to know it from someone who likes original so well :)

      Usuń
  11. SO cute! I love that you made her actual clothes! Thank you for sharing at The Really Crafty Link Party! Pinned!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ohh it is so beautiful and cute. Thank you for sharing!!!!! Bye bye!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Your creations are just so incredible. I'm always fascinated by how much detail and work goes into them. The hammer is a great touch!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you so much for such a nice words :) it is great motivation for me :)

      Usuń
  14. Jestem pod wrażeniem tych wszystkich detali i podobieństwa lalki :O Świetna jest!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) było mi bardo miło usłyszeć to pośrednio także od nowej właścicielki uchodzącej za bardzo wymagającą perfekcjonistkę - wg niej i osoby zamawiającej na 'żywo' wygląda lepiej niż na zdjęciach - tak troszeczkę muszę się pochwalić ;-) jestem z niej szczególnie zadowolona :)

      Usuń