Translate

czwartek, 21 kwietnia 2016

The Witcher Doll ... Lalka Wiedźmin

Powieści i opowiadania Andrzeja Sapkowskiego są mi znane od dawna,
z przyjemnością więc wróciłam do nich w trochę innym aspekcie :)

Opowiadanie 'Wiedźmin' publikowane w 'Fantastyce' podsunął mi mąż, 
po jego przeczytaniu - nie potrafiłam już opuścić tego świata 
i jego postaci, a fantasy stało się 
jednym z moich ulubionych gatunków literackich.

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2016/04/the-witcher-doll-lalka-wiedzmin.html

Lalka Wiedźmin ma być przytulanką, 
która jako prezent urodzinowy trafi do nastolatki,
która także jest jego wielką fanką :)

Bardzo istotną cechą miała być prostota,
a co za tym idzie - ograniczenie detali 
przy jednoczesnym oddaniu najbardziej charakterystycznych cech.
 
http://lalkacrochetka.blogspot.com/2016/04/the-witcher-doll-lalka-wiedzmin.html
 

Autorem potwora poskromionego przez Wiedźmina na zdjęciu
oraz medalionu jest mój mąż - praca nad lalką była więc wspólna :)

Wiedźmin w mojej interpretacji ma około 15cm siedząc i 24cm stojąc.
Baza lalki wykonana jest z włóczki bawełnianej, 
natomiast pasy i sakiewka - z ekoskóry. 
Nie mogło także zabraknąć mieczy, które nie są zamocowane na stałe 
i mogą w każdej chwili zostać użyte ;-)


http://lalkacrochetka.blogspot.com/2016/04/the-witcher-doll-lalka-wiedzmin.html

Możliwe jest wykonanie Wiedźmina na wzór i podobieństwo
prezentowanego na zdjęciach.

A może masz pomysł na lalkę inspirowaną inną postacią?


Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu via e-mail:
lalkacrochetka@gmail.com
 
http://lalkacrochetka.blogspot.com/2016/04/the-witcher-doll-lalka-wiedzmin.html

Bardzo chętnie poznam Twoją opinię o moim Wiedźminie,
jeżeli zechcesz się nią podzielić w komentarzach.
Serdecznie dziękuję za odwiedziny oraz wspólnie spędzony czas :)

****************

Nowa właścicielka Wiedźmina nie mogła dodać komentarza,
więc na jej życzenie - zamieszczam go z przyjemnością tutaj:

"Wiedźmin jest wspaniały- od razu skradł moje serce, nadal jestem pod wielkim wrażeniem Pani talentu i umiejętności. Cieszę się, że podjęła się Pani tego wyzwania i wykonała je w 100% perfekcyjnie. Nie mogę się doczekać kiedy Geralt trafi w ręce mojej siostrzenicy :) Jeszcze raz dziękuję za to piękne wykonanie i przemiłą współpracę :)"

*****************

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2016/04/the-witcher-doll-lalka-wiedzmin.html

Dziękuję serdecznie organizatorom i uczestnikom The Really Crafty Link Party #16 :) 

30 komentarzy:

  1. Ale super, już widzę jak walczy tymi mieczami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniała praca! też uwielbiamy Sapkowskiego :) super praca, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Sapkowski jest świetny i nie dziwi mnie, że na podstawie jego postaci wykreowano i film, i gry komputerowe :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Wow... szczęka mi opadła... Fantastyczny Wiedźmin !
    Jest po prostu cudowny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantasy jest mi najmniej znaną dziedziną literatury, zatem oceniam tylko pracę, jako postać. Pewnie jest idealna, widząc po komentarzach i tak za samą pracę masz u mnie celujący !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) bardzo mi miło :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Super Wiedźminka, idealnie oddałaś założenia, czyli mało szczegółów, ale ... od razu wiadomo kto zacz. Świetna praca. Sapkowskiego kocham, właśnie za Wiedźmina i także pamiętam opowiadania z Fantastyki, ech (westchnięcie tu było :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) te pierwsze opowiadania były przecudowne - świeże, oryginalne i wciągające. Ech - do tej pory pamiętam emocje, jakie towarzyszyły mi przy ich czytaniu :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. boneca linda !!!!!!!!!
    adoro esta fantasia...
    esta witcher deve ser muito corajosa !!!
    um grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you so much :) he is brave - no doubt ;-)

      Usuń
  7. Super cute, as usual! Thank you for sharing at The Really Crafty Link Party this week! pinned!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, just a quick note to let you know that I’ve featured this post today on The Really Crafty Link Party Features. Come and grab an “I was featured” button and browse around for the other features here: http://keepingitrreal.blogspot.com.es/2016/04/the-really-crafty-link-party-16.html. Congratulations!

      Usuń
    2. I had a problem with adding button, but proudly added this nice information directly to the post - thank you :)

      Usuń
  8. You are really talented at crochet, Lalka! The doll is so cool!

    Thanks for sharing with us at Sweet Inspiration party. Have a wonderful week!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you :) it is so nice to take a part in your link party :)

      Usuń
  9. fantastic, you have a great talent!

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesting doll. Thanks for linking up. Have a terrific week!

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. oj! zarumieniłam się :) bardzo mi miło, że Wiedźmin aż tak przypadł Ci do gustu :)

      Usuń
  12. Thank you for sharing at my link party last week, a New party is open

    OdpowiedzUsuń