Translate

czwartek, 7 lipca 2016

Captain America doll ... Lalka Kapitan Ameryka

Komiksy oraz ich ekranizacje to niewyczerpane źródło inspiracji.

Po Wiedźminie, którego można obejrzeć >> tutaj << 
koleżanka podsunęła mi pomysł na Kapitana Amerykę.
Chwilkę trwało nim w mojej wyobraźni 
powstała jego szydełkowa wersja,
ale udał mi się ją zmaterializować i ... oto jest: 
Kapitan Ameryka gotowy do akcji!

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2016/07/captain-america-doll-lalka-kapitan.html

Kłopotliwy okazał się wybór kolorystyki,
ponieważ ta komiksowa różni się od filmowej,
więc ... powstał w dwóch odcieniach :)

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2016/07/captain-america-doll-lalka-kapitan.html

W obu wersjach Kapitan Ameryka ma 22cm wysokości.

 Sylwetka lalki wykonana jest z włóczki bawełnianej.

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2016/07/captain-america-doll-lalka-kapitan.html

Wszystkie elementy lalki stanowią integralną całość.

Dodatkiem jest charakterystyczna tarcza z masy polimerowej,
którą można zakładać i zdejmować
dzięki zamocowanym z tyłu uchwytom.
 
http://lalkacrochetka.blogspot.com/2016/07/captain-america-doll-lalka-kapitan.html

Możliwe jest wykonanie Kapitana Ameryka 
na wzór i podobieństwo prezentowanego na zdjęciach.

A może masz pomysł na lalkę inspirowaną inną postacią?

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu via e-mail:
lalkacrochetka@gmail.com

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2016/07/captain-america-doll-lalka-kapitan.html

Będzie mi bardzo miło, jeżeli w komentarzach
podzielisz się ze mną swoją opinią :)

Dziękuję za odwiedziny oraz wspólnie spędzony czas.

***********************
 
Kapitan Ameryka został jednym z ulubionych projektów
w Snickerdoodle Sunday Link Party


Serdecznie dziękuję za wyróżnienie :) 

***************************

Kapitan Ameryka został ulubionym projektem organizatorów  
Purfylle: Two Uses Tuesday 89  
sprawiając mi wiele radości
Dziękuję :) 
 

***********************************

Kapitan Ameryka bierze udział w Blogowych Podróżach Lato 2016

http://amatorskiejsztukiszkatula.blogspot.com/2016/08/blogowe-podroze-lato-2016.html#more


53 komentarze:

  1. Super, świetna robota:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) bardzo miło widzieć Cię ponownie, Marzenko :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Wow... brakuje mi słów podziwu... Cudny Kapitan Ameryka ! I to w dwóch wersjach :-)
    Super !
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) bardzo mi miło, że przypadł do gustu :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. This is amazing! Such beautiful work ... and so much fun! I love him!

    M x

    OdpowiedzUsuń
  4. você é uma artista de mãos de ouro !!
    seu trabalho é sempre maravilhoso e estou sempre me encantando com tudo o que suas mãos abençoadas fazem !!
    grande abraço !!
    :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you :) you are so generous with your compliments to me :)

      Usuń
  5. przepraszam ze się tak wyraże... ale zarąbiste :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co przepraszać :) bardzo mi miło, że aż tak się podobają :)

      Usuń
  6. Extra :) mój mąż byłby zachwycony, bo jest wielkim fanem Kapitana :D nawet mnie prosił bym mu zrobiła, ale nasz bobasek nie daje mi okazji :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) życzę powodzenia, jak znajdziesz czas - bardzo chętnie zobaczę fotki Twojej wersji :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. This is just too adorable. I have just finished watching all of the Captain America films and the marvel films in general. Our favorite character is Loki, the evil younger brother of Thor. Can you make a doll of Loki? Wow, lots of sweet inspiration here. Love it!!! Pinning and sharing!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you, Mary :) it is noce to read you like him so much and found many inspirations here :)
      when I will find a bit of time I will try make Loki - just put him on the list 'to do' :)
      Hugs

      Usuń
  8. This is great! Beyond words! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. This is great! Beyond words! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze wchodząc do ciebie pojawia mi się na ustach wielki uśmiech :)
    Kapitan jest niesamowity, naprawdę świetna robota! Robisz takie cuda, że się nie mieści w głowie, mogę powiedzieć po prostu łał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mam nadzieję, że uda mi się jeszcze wyczarować Twój uśmiech. bardzo się cieszę, że moje lalki i zabawki tak bardzo Ci się podobają :)

      Usuń
  11. WOw! Great job! You even thought to make him muscular...so clever! Thanks for sharing with us at Creatively Crafty #ccbg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you :) he had to be well build - it is one of his hallmarks I think and it was nicer to make such a body ;-)
      Greetings

      Usuń
  12. I'm a huge Captain America fan and I adore your little version. Thanks for sharing at the #ThisIsHowWeRoll Link Party. Pinning Now.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem Twoich prac, naprawdę są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) jest mi niezmiernie miło :)

      Usuń
  14. Wow, jest naprawdę niesamowity! Szczerze podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Adorable dolls! Thanks for linking up for Wordless Wednesdayy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing, as usual! Thank you for sharing at The Really Crafty Link Party this week. Pinned!

    OdpowiedzUsuń
  17. Your Captain America doll is so cute! You did a wonderful job crocheting him!

    OdpowiedzUsuń
  18. This is adorable! My daughter is a big Captain America Fan and she loves your doll!
    Congratulations! You are one of my features :)
    Joanita @ Snickerdoodle Sunday

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you :)
      it is so nice to know your daughter likes my Captain America - children's opinions are very honest and uncompromising :)
      I mentioned your link party in post above :)

      Usuń
  19. You never cease to amaze me! You make these dolls the perfect shape and likeness while using your crochet needles, it is a talent. I love both of these characters, and I love the movies and comics of Captain America. Who doesn't love a great Super Hero!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I try my best :) I am very happy you like my dolls and opinions like yours are the source of motivation for me :) thank you

      Usuń
  20. Rewelacyjny Kapitan Ameryka.
    To może uda Ci się np. Hulka wyczarować?
    Pozdrawiam serdecznie
    Tworzysz naprawdę niesamowite dzieła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      Hulk jest już 'na liście' od pewnego czasu, ponieważ zażyczył go sobie mój 'jeszcze nie szwagier' - czeka cierpliwie na swoją kolej :)
      miło wiedzieć, że ktoś jeszcze jest zainteresowany tą postacią :)

      Usuń
  21. great work! Congratulations!

    Sandra y Dani
    SanDrycreaciones

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam! jesteś niezwykle utalentowana ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) bardzo mi miło, że tak się podoba :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  23. To była pierwsza lalka, którą u Ciebie zobaczyłam :) A że mój synuś jest wieloletnim fanem tego bohatera, to chyba będę musiała i jemu zrobić coś podobnego :) Podziwiam, z jaką lekkością Twoje szydełko buduje te różne kształty!
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło to czytać, choć z tą 'lekkością' to nie do końca tak jest - często osiągnięcie zamierzonego kształtu to długa droga prób i błędów, niestety :) cieszę się jednak, że tego nie widać :)
      Mam nadzieję, że wkrótce nie tylko Twój Synek, ale i ja będę miała możliwość cieszyć oczy Kapitanem Ameryką w Twoim wykonaniu :)

      Usuń