Translate

sobota, 24 września 2016

Mermaid Doll Diana ... Lalka Syrenka Diana

Wakacyjne i powakacyjne wyjazdy utrudniły publikacje na blogu,
lecz postaram się to nadrobić w najbliższym czasie.

W pierwszej kolejności chciałabym przedstawić Syrenkę Dianę,
która powstała już jakiś czas temu.


Syrenka Diana jest realizacją projektu Ani, lat 9.

Po naszym spotkaniu Ania stwierdziła, 
że na blogu wśród wielu moich lalek brakuje Syrenki,
która jest jedną z jej ulubionych postaci.
Zaproponowałam więc by pomogła mi stworzyć taką,
która będzie najbliższa jej wyobrażeniom.
W odpowiedzi otrzymałam śliczny rysunek 
uzupełniony szczegółowym opisem.


Realizacja projektu Ani była zarazem wyzwaniem i przyjemnością.
Efekt końcowy moich szydełkowych wyczynów
zyskał aprobatę Ani i bardzo się jej spodobał.


Syrenka wykonana jest z bawełny i ma 40cm wysokości.

Ogon w kolorze zieleni ma dodatek złotej nitki,
której połysku niestety, nie udało mi się uchwycić na zdjęciach.
W rzeczywistości jednak bardzo ładnie odbija światło
mieniąc się niczym łuski.

Włosy Diany są lekko falowane, 
a połysk i specyficzny splot 
nadaje efekt lekko mokrej czuprynki.

Koszulka jest stałym elementem
i podobnie jak ogon ma dodatek połyskliwej złotej nitki.


Istnieje możliwość wykonania Syrenki Diany
na wzór i podobieństwo prezentowanej na zdjęciach
lub z uwzględnieniem indywidualnych preferencji. 
Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu via e-mail:
lalkacrochetka@gmail.com
Dziękuję serdecznie za odwiedziny oraz wspólnie spędzony czas.
Będzie mi bardzo miło przeczytać 
Waszą opinię o Syrence - konstruktywna krytyka mile widziana :)

**************************

Syrenka Diana została wyróżniona
w Design-O-Rama Link Party #17
Serdecznie dziękuję :)

   
********************************

Syrenka Diana bierze udział w 
Amigurumi-Love Link Party #7
Polecam i zapraszam :)  
 

62 komentarze:

  1. krytyka? lalka jest przepiękna, bardzo starannie wykonana, och i ach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) bardzo miło mi to czytać; zawsze cenię sobie uwagi, że coś mogło zostać zrobione inaczej i staram się je uwzględniać przy kolejnych lalkach :)

      Usuń
  2. Cudo:) Sesja fotograficzna doskonała. Nie myślałaś o porzuceniu szydełka na rzecz aparatu fotograficznego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) jak się okazuje aparat fajnie uzupełnia szydełko, ale nie zamierzam porzucić tego ostatniego :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Tu projektantka syrenki:) Diana wyszła zupełnie tak,jak ją narysowałam,a nawet lepiej. Pozdrawiam♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za TAKI komplement! to największa nagroda i najmilszy komentarz :) bardzo się cieszę, że udało mi się sprostać wyzwaniu :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo ładna syrenka :) Świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Syrenka jest cudnej urody, rybka też zachwyca! całość prezentuje się zjawiskowo :D
    piękne listy otrzymujesz, tradycyjne, właśnie takie jakich bardzo mi brakuje. Gdy po raz kolejny pojawił się na Twoim blogu wpis z listem od dziewczynki od razu skojarzyła mi się książka 'Listy niezapomniane'. Te które możemy tutaj oglądać również są zupełnie wyjątkowe, tak jak i kreacje, które na ich podstawie tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) bardzo mi miło, że i rybka została zauważona :)
      takie listy nie są dla mnie codziennością, a projekty spod dziecięcej ręki są dla mnie baaardzo wyjątkowe! zachowuję je dla siebie i często do nich wracam. za każdym razem czytanie ich rysuje ogromniasty uśmiech na mojej twarzy :)
      faktycznie, listy ręcznie pisane to już wieeelka rzadkość ... niestety.

      Usuń
  6. Querida Lalka:
    senti saudades de suas obras de arte !!
    como foi sua viagem?
    esta sereia está muito, muito encantadora !!
    você é mesmo uma grande artista...
    um dom maravilhoso !!!
    grande abraço e bom fim de semana !!!
    :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi :) nice to see you again after summer holiday :) thank you for so nice words :)

      Usuń
  7. Piękna :)))
    Zapraszam na moje Candy :)
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2016/09/urodzinowo.html
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie bomba, i do tego taka sceneria. Super:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) zaszalałam i na trochę zamieniłam pokój w morskie dno ;-)

      Usuń
  9. your mermaid is beautiful!! she is perfect!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie piękny zestaw. Jestem pełna podziwu dla syrenki, rybki i całej aranżacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) bardzo miło mi to czytać :) Uroda Syrenki to głównie zasługa projektu Ani :)

      Usuń
  11. Jestem oczarowana ta syrenką jest cudowna. Podziwiam zdolności.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) więcej niż połowa uroku Syrenki to zasługa projektu Ani - ja tylko szydełkiem machałam, a do niej należy cały pomysł :)

      Usuń
  12. Wspaniała syrenka :-) Piękna :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Love this Mermaid. So cute, my daughter would fall in love. Also, looks so much better crafted then what you will find in stores. I love handmade items like this. They are so much more original and heartfelt. Great work!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you :) it is so nice read :)
      this Mermaid is made based on the project made by 9 years old girl - you can see her drawing above ... in my opinion it is why she is so cute - it is how little girls see mermaids :)
      I am glad you can see all details and work I put into making her ... I really hope it is what make her not only different then mermaids from the store, but very special and unique :)

      Usuń
  14. Piękna syrenka :)
    Projekt - mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i wierzę, że Ani także będzie miło z takiej oceny Jej projektu :)

      Usuń
  15. This mermaid is too cute!! That is really neat that it was based on a 9 year old girl's drawing. You're a very gifted crocheter.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you :) it is so nice to read you like Mermaid so much - most of her beauty come from Ania's design as you mentioned :)

      Usuń
  16. Beautiful! ❤ 😍 It has so many perfect details and beautiful color! Well done! ❤ 😍 😘.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wcale się nie dziwię, że projektantka, a zarazem nowa właścicielka Syrenki jest z niej zadowolona. Wyszła przepięknie. I jeszcze ta sceneria. Od razu przypomniała mi się bajka "Mała Syrenka". Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) jestem bardzo zadowolona, że wykonanie Syrenki trafiło akurat pod moje szydełko - to było ogromne wyróżnienie dla mnie :)

      Usuń
  18. Oh you definitely lived up to the challenge. That's amazing. Well done, the little mermaid is beautiful. Thank you soooo very much for sharing her with us at Sweet Inspiration

    OdpowiedzUsuń
  19. such a lovely mermaid doll indeed. Cheers from NYC and thanks for sharing it with #OMHGWW

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! That is so cool that you made this little girl's drawing into a reality. The mermaid is just lovely, and the silver thread in the tail and top really makes her even more special!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you :) Ania's project was so great that I had to do my best :) apart of all - most of the Mermaid's beauty comes from her project :)

      Usuń
  21. the tail is inspired. Such a great effect #RealCraftyLinkParty

    OdpowiedzUsuń
  22. This is a lovely mermaid, congratulations!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Great job! beautiful mermaid we liked it!

    Kisses,

    Sandra y Dani
    SanDryCreaciones

    OdpowiedzUsuń
  24. Truly cute! Any little one will love her. Thank you for sharing your wonderful post at #OverTheMoon. I look forward to what you will share next week! Do something special. Give yourself a standing ovation today! We hope you’ll come back again next Sunday when we open our doors at 6:00 PM EST.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you for so nice words and invitation to your link party :)

      Usuń
  25. What a lovely little mermaid! Thank you for sharing at The Really Crafty Link Party this week. Pinned!

    OdpowiedzUsuń
  26. She looks beautifully handmade :) #homemattersparty

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks for link at Amigurumi Love Link Party :)
    Plaese grab the Party Button and place it on your sidebar, party page, or add a text link on your actual post
    greetings Nephi

    OdpowiedzUsuń
  28. Syrenka, uwielbiam!!! Wyszła wspaniale!!!

    OdpowiedzUsuń