Translate

piątek, 17 marca 2017

'Moomins' Little My ... 'Muminki' Mała Mi

Mała Mi to chyba uosobienie tego, co w każdym z nas drzemie;
tutaj też upatruję źródła sympatii, 
jaką budzi w większości z nas :)
Ta malutka Mimbla została przedstawiona 
przez Tove Jansson - autorkę serii o Muminkach -
jako złośliwa indywidualistka uwielbiająca małe katastrofy,
lecz potrafi być także dobrą przyjaciółką ... jeśli akurat zechce :)

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2017/03/moomins-little-my-muminki-maa-mi.html

Od dłuższego czasu nosiłam się z jej wykonaniem,
lecz ciągle brakowało mi śmiałości.
Dzięki motywacji ze strony p. Piotra
Mała Mi przybrała szydełkową postać.  

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2017/03/moomins-little-my-muminki-maa-mi.html

Mam nadzieję, że udało mi się uchwycić 
większość jej charakterystycznych cech. 
Szczególnie dużo uwagi poświęciłam jej pełnym wyrazu oczyskom :)

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2017/03/moomins-little-my-muminki-maa-mi.html

Zuchwała przyjaciółka Muminków wykonana została z bawełny.
Jej niekonwencjonalna osobowość pozwoliła się ująć 
w 24cm wysokości plus 6cm kitki upiętej na czubku głowy. 
 
http://lalkacrochetka.blogspot.com/2017/03/moomins-little-my-muminki-maa-mi.html

Wszystkie elementy stroju stanowią integralną całość z lalką.
Sukienka jest wykończona na plecach rzędem czarnych guziczków.
Różowiaste sznurówki są zabezpieczone przed rozwiązaniem.

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2017/03/moomins-little-my-muminki-maa-mi.html

Na specjalne życzenie Mała Mi może powstać także dla Ciebie.

A może chciałabyś/chciałbyś zrealizować swój pomysł na inną postać?
 
Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu via e-mail:
lalkacrochetka@gmail.com

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2017/03/moomins-little-my-muminki-maa-mi.html

Serdecznie dziękuję za wspólnie spędzony czas
oraz pozostawione komentarze :)

44 komentarze:

  1. Uwielbiam ją:) A wykonanie mistrzowskie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda jak z obrazka! I Angelika ma rację, mistrzowskie wykonanie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) cieszę się, że tak uważasz :)

      Usuń
  3. Słodka mała złośnica :) Pięknie uchwyciłaś jej czar. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) nie było to łatwe, choć na pierwszy rzut oka postać wydaje się prosta; cieszę się ogromnie, że w Twojej ocenie udało mi się uchwycić jej urok :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Kolejna praca idealnie wykonana.Mam pytanie, czy uczyłaś się rysunku, bo coś mi mówi, że masz zdolności plastyczne. Pozdrawiam z dalekiego Wilna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie :) niestety, nie uczyłam się rysunku, choć bardzo chciałabym opanować tę sztukę :) na chwilę obecną 'rysuję' tylko szydełkiem ;-)
      Pozdrawiam serdecznie z Warszawy

      Usuń
  5. Jak pięknie pozuje! :)
    Uroczo ci wyszła ta mała złośnica ;)
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) modelka z niej fantastyczna i bardzo chętna do współpracy :)

      Usuń
  6. Jest idealna! Podobają mi się szczególnie zdjęcia z kaktusem: Mi wygląda na nich na bardzo złośliwą bestyjkę, aż strach pomyśleć co ona kombinuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) kaktus na fotkach pojawił się po moim skojarzeniu, że są podobnie 'kolczaści' :)

      Usuń
  7. Wspaniała! Kochałam ją! Zresztą nadal kocham jej charakterek :) Wyszła Ci wspaniale, jak zawsze podziwiam i czekam na kolejne arcydzieła :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) podobnie, jak Ty byłam jej ogromną fanką, jako dziecko ... i zostało mi to do tej pory :) miło mi, że spodobała Ci się moja interpretacja jej charakternej postaci :)

      Usuń
  8. This is so cute! I am not that familiar with Moomins so I looked it up. Thanks for sharing on #FridayFrivolity

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you :)
      I am glad you looked it up and hope you like it - great cartoon for kids and adults; and lovely books as well.
      here Little My is very well known and for me she is an icon :) I love her :)

      Usuń
  9. I love the expression on her face.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you :) it was the most difficult part of the doll :)

      Usuń
  10. I love the detail in this sweet doll! You have done a beautiful job! Thank you for sharing with us at Hearth and Soul.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tworzysz przecudowne rzeczy a w Małej Mi zakochałam się bez reszty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) niezmiernie miło mi to czytać :) zapraszam ponownie
      Pozdrawiam

      Usuń
  12. So cute! Thank you for sharing with us at #OvertheMoon link party. I've pinned and shared.

    OdpowiedzUsuń
  13. I love her evilness! Thanks for sharing with us at #CCBG

    OdpowiedzUsuń
  14. Hehe I have no idea who she is to be honest but I love how evil but still adorable she looks :D

    *Maisy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you :)
      she is very well known where I live and I think you can like it - she comes from Sweedish cartoon and book 'Moomins'. Ask Unkle Google or check YouTube to find more :)

      Usuń
  15. She's the naughty little one form the Moomin trolls right? I vaguely remember this from my childhood! Your attention to detail is once more amazing.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes, you are right - she is one of Moomin's friends :) I am glad you like her and she caught your eye :)

      Usuń
  16. She has one powerful look, that doll. Perfect as usual. Thank you for joining The Really Crafty Link Party this week. Pinned!

    OdpowiedzUsuń
  17. Thanks so much for posting to the #fandayfriday link party! Hope you got some great traffic from the party this week hope to see you again next week!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. your place is nice to visit - full of creativity :)

      Usuń
  18. The photo of the doll next to the cactus is hysterical! She looks prickly :) Thanks for sharing with us at Creatively Crafty #ccbg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you :) she looks prickly because she is prickly - if you watch or read 'Moomins' you know what I mean :) it is cartoon for kids, but here - Littly My is The Icon ;-)

      Usuń
  19. She is cute in a mischievous way thank you for sharing

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) starałam się, żeby była możliwie jak najbardziej podobna do tej bajkowej :)

      Usuń
  21. How mischief she is! Thank you for sharing @Vintage Charm!

    OdpowiedzUsuń