Translate

czwartek, 12 października 2017

Sparky Dog 'Frankenweenie' ... Piesek Sparky Korek 'Frankenweenie'

Do filmów Tima Burtona mam szczególną słabość,
lecz 'Frankenweenie' rzucił mnie na kolana.
Minęło już ponad 5 lat od premiery, 
a ja nadal chętnie wracam co jakiś czas do tej ekranizacji.

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2017/10/sparky-dog-frankenweenie-piesek-sparky.html

Historia chłopca, który stracił w wypadku ukochanego psiaka
i postanawia przywrócić go do życia w stylu Frankenstein'a
pokazuje siłę przyjaźni i ból straty czworonożnego przyjaciela. 

W oryginalnej wersji piesek ma na imię Sparky, 
w polskiej wersji językowej - Korek;
skąd takie tłumaczenie pozostaje dla mnie zagadką.

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2017/10/sparky-dog-frankenweenie-piesek-sparky.html

Psiak Korek ma ok. 7.5 cm wysokości 
dzięki czemu pasuje wielkością 
do Zamku Upiorów pewnej sympatycznej osoby.

Sparky wykonany został z cieniutkiego kordonka bawełnianego
co było sporym wyzwaniem ze względu na liczne detale.
Przygotowałam go na bazie własnego wzoru.

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2017/10/sparky-dog-frankenweenie-piesek-sparky.html

Starałam się by Sparky vel Korek 
wyglądał interesująco także z każdej strony.

Na pleckach ma m.in malutką łatkę z kropeczkami i przeszyciami,
a po bokach głowy - śrubki takie, jak filmowy pierwowzór.

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2017/10/sparky-dog-frankenweenie-piesek-sparky.html

Myślę, że poniższe zdjęcie fajnie oddaje wielkość pieska.
Trafnym rozwiązaniem było przygotowanie głowy i oczu,
które można delikatnie obracać i animować całą postać. 

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2017/10/sparky-dog-frankenweenie-piesek-sparky.html

Możliwe jest ponowne wykonanie pieska Korka 
na wzór i podobieństwo prezentowanego na zdjęciach
z uwzględnieniem indywidualnych preferencji.

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu via e-mail:
lalkacrochetka@gmail.com

http://lalkacrochetka.blogspot.com/2017/10/sparky-dog-frankenweenie-piesek-sparky.html

Serdecznie dziękuję za odwiedziny
oraz wspólnie spędzony czas.
Zapraszam ponownie :)

27 komentarzy:

  1. Przez chwilę sądziłam, że się pomyliłaś z tym wzrostem Korka, jednak zaraz rozwiałaś wątpliwości, tym bardziej podziwiam kunszt i pecyzję wykonania. Piesek cały do kochania, ukłony Mistrzu !
    Pozdrówka 🌼

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie za aż takie uznanie - bardzo miło mi to czytać :)
      przyznam, że jak dowiedziałam się, jak duży czy raczej malutki ma być Korek to troszkę się przestraszyłam i tym bardziej cieszę się, że udało mi się sprostać temu wyzwaniu :)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Cudny maluszek :-) Podziwiam Cię z całego serca - w takim malutkim dziele sztuki dopracować tyle szczegółów...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kasiu :) bardzo mi miło, że psiaczek spodobał Ci się i że dostrzegłaś te wszystkie mikro detaliki ;)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Love it! The dog looks pretty good ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. This is very cute! Thanks for sharing at the Blogger's Pit Stop. Deb

    OdpowiedzUsuń
  5. Piesek jest wprost fantastyczny! Po raz kolejny podziwiam Twoje umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) bardzo mi miło, że zaglądasz do mnie i znajdujesz to, co cieszy Twoje oczy :)

      Usuń
  6. Identyczny :-) pięknie Ci wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  7. SOOOOOOO süß....

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald de BIRGIT

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh my goodness, your crochet is adorable ~ I love him xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thank you, Josie :) so nice to know and hope to see you again :)

      Usuń
  9. Frankenweenie looks like he is all ready to frighten us for Halloween, but in a cute way!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cute! He's the perfect Halloween dog! Thank you for sharing at The Really Crafty Link Party. Pinned!

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczny :) ma pani talent :) czy wzor wykorzystany w tym projekcie jet z glowy ? :)

    OdpowiedzUsuń